Zatrudnij się w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta w Żorach na stanowisku inspektora nadzoru
Prezydent Miasta Żory ogłasza nabór na wolne stanowisko inspektora nadzoru w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Żory. Dokumenty aplikacyjne można składać do 31 stycznia.
Kandydaci do pracy muszą posiadać wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane do kierowania: robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia budowlane obejmujące budowę i przebudowę dróg.
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- opracowywanie kosztorysów inwestorskich i szczegółowych specyfikacji technicznych na roboty objęte planem inwestycyjnym,
- sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej,
- wnoszenie uwag i zastrzeżeń w przypadku stwierdzenia wad w opracowanej dokumentacji technicznej,
- udział w przygotowaniu materiałów przetargowych do udzielenia zamówień publicznych na wykonanie robót drogowych,
- udzielanie odpowiedzi oferentom na zapytania dotyczące udzielanych zamówień publicznych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych i ofert wykonawców pod względem zgodności z SWZ,
- ustalanie warunków do zawarcia umów o wykonanie robót,
- przekazywanie placu budowy lub frontu robót wykonawcy,
- ocena zasadności i sprawdzanie wycen robót dodatkowych,
- zwoływanie i dokonywanie częściowych i końcowych odbiorów robót, w tym robót ulegających zakryciu,
- kontrola jakości robót,
- kontrola terminowości realizacji robót,
- rozwiązywanie przeszkód technicznych i formalnych ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji,
- sprawdzanie i potwierdzanie uzasadnionych faktur przejściowych i końcowych oraz ewentualnych kosztorysów powykonawczych,
- wnioskowanie o naliczenie kar umownych,
- przekazywanie wykonanych robót do użytkowania.
Dokumenty aplikacyjne można składać do 31 stycznia:
– pocztą na adres: Urząd Miasta Żory, al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora nadzoru w Wydziale Inwestycji”,
– elektronicznie za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej albo ePUAP,
– w punktach Informacji w budynkach Urzędu Miasta Żory przy al. Wojska Polskiego 25 lub Rynek 9 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora nadzoru w Wydziale Inwestycji”.
Szczegółowe informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.
Może to Ci się spodoba
Ostrzeżenie przed upałem – 14-15 sierpnia
Biuro Prognoz Meteorologicznych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej ostrzega przed upałami, które czekają nas w najbliższych dniach. Ostrzeżenie przed upałem obowiązuje od godz. 12:00 w sobotę, 14 sierpnia do godz. 18:00 w niedzielę, 15 sierpnia.
Porady dotyczące budowy domu w stylu nowoczesnym
Domy w stylu nowoczesnym często składają się z prostych planów podłogowych i nowoczesnej architektury. Prostota tych projektów może zaoszczędzić pieniądze na wyspecjalizowanych wykonawców. Ponadto, proste plany piętra tworzą przestronne, otwarte
Wspólne przedsięwzięcie policji małopolskiej i holenderskiej
W dniach od 05 do 17 czerwca 2017 roku, realizując umowę o współpracy pomiędzy Komendą Wojewódzką Policji w Krakowie, a Komendą Główną Policji w Hadze, dwóch funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji
Święto Policji w KPP w Krakowie
Dzisiaj w Komendzie Powiatowej Policji w Krakowie, odbyła się uroczystość upamiętniająca 98 rocznicę powstania polskiej Policji. W obchodach udział wzięli: insp. Krzysztof Król, Komendant Powiatowy Policji w Krakowie, mł. insp.
Zabytkowy pałac w Baranowicach zmienia swoje oblicze
Baranowicki pałac pięknieje, a efekty prac widać zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. Odnowione zabytkowe wnętrza już teraz robią wrażenie, a finalny efekt zachwyci każdego, kto zechce odwiedzić to
Kupujesz lub sprzedajesz w sieci? Uważaj na fałszywe linki!
Uważajcie na fałszywe linki, zwłaszcza jeśli jesteście aktywni na popularnych portalach sprzedażowych. Przestępcy w ten sposób pozyskują dane do logowania do bankowości internetowej i pustoszą konta. Przekonały się o tym
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!